tisdag 14 maj 2013

Mina två gullungar

Nu har jag mina två gullungar hos mig och det är jag glad för dem sover nu men hade jag inte haft dem så vet jag inte va jag skulle göra just nu mer än att titta på hockeyn. Men är även glad att jag har min familj och mina två galna men goa katter som är busiga som bara den. Nu har man satt in bilder på datorn och nu kommer jag blogga lite mera och ni kommer få ser av mina två goa ungar som är busiga som bara den men det är ju friska ungar och då e man i full fart och inte ren heller och då e det ett bra tecken ju inge fel på dem då. Min minsta tös har ju opererat sig i januari och idag va vi och kolla hur det gått för henne och hon är helt frisk och man märker inte av att hon haft problem med sin ductus klaffen och det är bara positivt att det gått framåt.

Nu kommer bilder på mina ungar och när vi va iväg på 1 maj ko utsläppet.  Puss och kram och nyp i skärten till alla




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar