torsdag 31 oktober 2013

Vreden

Jag hatar att jag älskade dig och att ja lät det gå så här långt. Jag fattar nu att du aldrig älskade mig och du ville bara utnyttja mig. Du har aldrig kunnat visa känslor för när din farsa dog så tog han med sig alla dina känslor med sig i graven. Jag lider av att se hur du skryter om din tjej men vet du en sak hoppas ni två får lida tillsammans för ni är lika dumma i huvudet båda två... Men jag letar inte längre för vill nån va med mig för den jag är och vara stolt över det så får dem visa sig för mig... Sen fattar jag inte hur folk kan säga att dem är lycklig att du funnit en vättig tjej så dem menar att värken jag bea eller någon annan va vättig fy fan för alla idioter som säger det för bea och jag va smartare än bimbo bruden ERICA!!!!!!!

FUCK FORE MONKEY FACE

Älskar mina barn familj och katterna... <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar